mspcasadi10

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Emma - 12 mars 2013 19:34

Hejhejhejhejhejhejhejhej♥ (Lite överdrivet ksk <-?) Hahaha♥ Aja jag fick denna fråga nyss:   Tänkte att det var lättare att göra ett inlägg om det. Så jag kan visa med bilder osv.! Här kommer iaf mitt svar: Se på KortFilmer! Kort filmer' Har många!     

Klappa djur, hos t.e.x Har Julisen Brynäsforever Maddeni Tovistar Kajter Kuddis. Jaa det finns många. Säg till om jag ska skriva flera! Sedan kan man jag göra filmer och fråga om MSP-användare kan se på den! Och sen kan man också köpa VIP men det får ju inte alla eftersom det kostar pengar... Jag tycker att det är dyrt iaf.. Men de måste ju tjäna lite också! Aja....Ska äta snart... HInner nog skriva mera senare... Vet ej... Men aja. Ska fixa ny header imorgon! Dodododod... Hahaha vet ej vad jag ska skrivaaa.. Jo just ja. En till ville vara med på blöggen. Här kommer hon: 

  Hon är jättesnäll♥ Aja ska äta nuuw♥ Bajjbajj♥








                                                                                                             Casadi10♥

Av Emma - 12 mars 2013 19:25

Hejtjej! (Eller kille) ♥ xD Jag är snart i level 6!!!!!!!!!! Kolla bara♥

  Jag typ dör♥ Hjälp betyder verkligen GULD♥ 

Av Emma - 12 mars 2013 19:19

Hejhej♥ Några ville vara med på min blogg, och gissa vad... Jag fick en auto av de♥ Snälla dem är då♥ Här kommer dom♥:

        

See yaa♥








                                                                                                      Casadi10♥


Av Emma - 12 mars 2013 19:11

Hej mina finisar♥ (Typ nya "Hej" varje gång nu♥) Här kommer en bil på Julle.10 Som är sjukt snäll♥   Visst e hon fin?♥

Av Emma - 12 mars 2013 18:44

Hejhej! Nu tipsar jag Cceline's blogg igen men den är bara så bra♥ Här är den iaf, www.mspcceline.bloggplatsen.se KIKA GÄRNA IN♥ Här kommer en bild på Cceline♥   
Aja, nu ska jag fixa bilder på MSP-are♥ Hare bar sålänge♥





                 



                                                                                        Casadi10♥

Av Emma - 12 mars 2013 15:20

Hej igen, jag märkte precis att min nya header är suddig, det var den inte på www.pixlr.com/editor Aja, den får duga. Ska fixa en ny sen. Kanske idag eller imorgon. Nu ska jag lägga upp lite bilder.

See yaa♥







                  



                                                                                                                 Casadi10♥

Av Emma - 12 mars 2013 14:59

Hejj alla läsare♥ (Eller bara jag xD) Sjukt   nu! Väldigt mkt i skolan nu. Massa prov, läxor, förhör mm. Vill bara   typ... Men aja, alla går ju igenom det här förr eller senare... Aja! Ska fixa lite nya saker på blöggen sen har jag lite inlägg på gång! Och jag tänkte göra överraskning.... Men det får ni se sen! Aja.. Ska lägga upp lite bilder på saker sen! 
See yaa♥










                                                                                                     Casadi10♥

Av Emma - 12 mars 2013 08:01

Hej, snart i lvl 6! HJÄLP♥   Ska till skolan nu, bajj♥






                                                            



                                                                                    Casadi10♥

Presentation


Välkommen till min MovieStarPlanet blogg! På msp heter jag Casadi10!♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakt:

Om ni vill kontakta mig lite mer privat kan ni skriva till:
Mspcasadi@hotmail.se

Jag kommer kolla i princip varje dag!

 

Omröstning

Vad tycker ni om MSP?
 Skitdåligt
 Dåligt
 Sådär
 Nja
 Ganska bra
 Bra
 Jättebra
 Skitbra
 Awesome
 Underbart
 Älskar det
 Vet inte vad det är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sköt om Sköldpaddorna♥

Heart

Pink Spinning Heart Within A Heart

d

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards